sebato normal dogumu cok istiyorum fakt normaldende bi o kadar korkuyorum ritim bozuklugu var o sancılarla kalbimde yada bebegimin kalbinde bir problem olur diye ne siddetde agrı oluyor bilmiyorum ama adetlerimin agrısı bile serumlarla azalırdı dogumu hiç düşünemiyorum yırtılma acılma vs herşeyinden korkuyorum kısaca😅