10 haftalık hamileyim. 20lik dişim iltihap yaptı, doktor antibiyotik kullanmam gerektiğini söyledi. Kadın doğumcumda onay verdi fakat benim içim pek rahat etmedi sizlere de danışmak istedim. Böyle bir problem yaşayan var mı? İçime su serpiverin kızlar lütfen 🙏