SilaTR 20 haziranda adet olmam gerekiyodu 21nden itibaren 2 gun kahverengi akıntı geldi ilk gun pedi dolduracak kadardı. Adetten önce başladım ovulasyon testlerine ne olur ne olmaz diye. Sorum : ovulasyon testlerim neden 4 gun koyu 2.sorum: yerleşme kanamasidir diye şüphelenip kan testi yaptırdım 0.100 cıktı (adetim 5 gün gecti) 3.Sorum: yumurtlamada olağan lekelenme soluk kahverengi yoğun mu olur? [url=https://hizliresim.com/bAGT21][img]https://i.hizliresim.com/bAGT21.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/bAGT21][img]https://i.hizliresim.com/bAGT21.jpg[/img][/url]
Eylul58 SilaTR Merhaba 😊 Testler koyu değil aslında, yumurtlama olduğunda T çizgisi C çizgisi kadar koyu oluyor veya daha koyu, o koyluğa ulaşmayınca silik kabul ediliyor. Lekelenmeye gelince hiçbir bilgim yok o konuda
SilaTR Eylul58 cevabın için teşekkür ederim ayın 23 ünden öncekiler bir hayli koyuydu bariz fark olunca benimde kafam karıştı kimyasal gebelik mi yasadim farkında olmadan öyle olsa adet olurdum ama bilemedim 🤔