buseyusuf27 ayyseee1 20. hafta sağlık ocağı cagrıyor ıkıncı dozuda 29 da gel dedı 🙄yani atıyorum bnm temmuz 3e denk gelyo 20.haftam 29 temmuz da gel dedı ıkıncı doz ıcın ozaman da 24. hafta oluyo
ecembugra53 ayyseee1 ilk aşı 19 haftamda vuruldum 2. Aşıyı Temmuz 15 vurulucam 😊 arada 1 ay var 23. Haftamda
Tulayaltingoz ayyseee1 17. Haftadam da yapıldı benim ki ama ilk doz için 16-20 hafta arası uygun ilk gebelikse 2. Doz 20-24 hafta arası yani arası 1 ay olacak benim 3. Gebeliğim tek doz yapıldım bir yıl sonra 1 doz daha olacağım
Mdelaaal Aşı kartını vermedilermi canım sağlık ocağındaki hemşiren 💁🏻♀️Benim ilki 19. Haftada ikinci dozda 27. Haftada vuruldum
buseyusuf27 ayyseee1 yok cnm erken dha ama takıbını sen yap hemsırene sen hatırlat 1 gün öncsınden unutuyor olabılırler yogunluktan onlarda ınsan sonucta herkesı hatrlayıp arayamıyorlar 🙋🏼♀️ keyfını cıkar gebelıgın sağlıkla kucagına almayı nasıp etsın rbbım
ecembugra53 ayyseee1 Evt canım 2 defa yapılıyor hamileyken Doğum yaptın mı senede 1 defa demişti doktorum aşı kartımda yazıyor
ayyseee1 buseyusuf27 çok teşekkür ederim rabbim bütün hamişleri sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin rabbim 🤲🏻🥰
esrerkn İlkini 20. Haftamda oldum .2. Si için 1 ay sonraya çağırmıştı gidemedim yarın gitcem inşallah . o değilde de inanılmaz bir acı olmuştı bende . 1 hafta geçmedi resmen . Sizde de öyle oldu mu ?
Tulayaltingoz esrerkn oluyor malesef tetanoz aşısı ağrılı bir aşı ben olalı 3 gün oluyor yeni geçmeye başladı