Asaaaafff 18+1hamileyim ama rahimim üstünde Bi ağırlık var sanki bebek çok aşağıdaymış gibi normalmi acaba
Meriwa Asaaaafff doktorun aşağıda olmasıyla ilgili bişey demiş miydi benimde aşağıda ama rahatsızlığın kanaman lekelenme yoksa sorun yok cnm
Berfin_kycn Asaaaafff belki bebeğin aşağıya doğru gelmiştir çok yorulma çok yürüme ağırlık kaldırma bacaklarını kaldır havaya uzan
Berfin_kycn Asaaaafff benmde 20. haftamda vardı aşağıda biraz bebek dedi ayaklarımı kaldırıp uzandm 15/20 dk felan kaç gün öyle tekrarladm geçti
Rabia95 Asaaaafff Doktora bi görün derim. Karın ağrın da varsa Allah korusun rahim ağzın yeterli gelmiyor olabilir. Serklaj yapılıyor tabi bu en kötü ihtimal ama ihmal etme
Asaaaafff Meriwa hayır kontrollerimde öyle bişey demedi ama bugün yürümekte bile zorluk çekiyorum altta Bi ağırlık var ama kanama falan yok çok şükür
Meriwa Asaaaafff o zaman büyüyo ya ondandır bazen yapar dinlen ayakalrını yukarıya dik dinlen cnm korkma o zaman
Asaaaafff Rabia95 bulunduğum yerde kadın doğumu izinde kendi doktoruma. Salı günü randevum var dinleniyorum şuanda umarım herşey yolundadır😔
Berfin_kycn Asaaaafff ayaklarını duvara yasla yada yerde uzan koltuğa yasla havada olsun yani annem kaynanam öyle yap derdi bebeği aşağıda olanlar için iyi öyle bebeğim yukarı çıktı
Rabia95 Asaaaafff Dinlen kendini yorma Allah’ın izniyle bişey olmaz. Belki idrar kesen baskı yapıyordur
Asaaaafff Rabia95 inşallah dinleniyorum rabbim korusun hepsini hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin🙏