Doga12345 Yaa kızlar çok mu uyumsuz ben kızım olursa Asel olmasını çok istemiştim eşim de zeynep dedi dedik o zaman ikisi olsun ama herkes uyumsuz yok uzun falan diyor sizce nasıl ??
Ynr91 Doga12345 Zeynep adı çok güzel ben iki ismi pek sevmiyorum nedense tek isim bana çok daha mantıklı geliyor ya ama zevk meselesi tabi iki isimde birbirinden güzel çokta uyumsuz gelmedi bana
Doga12345 Hanimm @Mahbuss peki ikisini de kullanıyor musunuz söylerken yoksa birini mi kullanıyorsunuz ?
Hanimm Doga12345 ilk ismi Zeynep olduğu için onu kullanıyoruz genelde. Cimcime 4 buçuk yaşında kendi Zeynep Asel’i kullanıyor 😍
Doga12345 Mahbuss kulağa sanki ikisini söyleyince uyunlu gibi gelmiyor da bende ondan kararsız kaldım :)
Doga12345 Ynr91 yani sanırım herkes zeynep diyecek o zaman asel koymasam mi acaba diyorum ama asel ismini de çok istiyorum o yüzden kararsızım 😕
Ynr91 Doga12345 bence içinde kalmasın canım koy sen Zeynep Asel dersen herkes öyle alışır eşinide bu konuda uyar hep iki adıyla hitap edin siz kim ne duyarsa onu söyler çünkü 😊