Banada 14 haftada denilmişti canım şuan 23 olucam çıkıyor yukari denildi sende dikkat et ağır bı is yapma günde 2 saatten fazla ayakta kalmamaya çalış yat sürekli bunun tam teşhisi 24 haftadan sonra konuluyor demişti doktorum eğer hala çıkmamış olursa 32 haftaya kadar bekleniyormus ve 32 de alttan muayene ile bakılıp ona göre ne derece kapatıyor bakılıp doğum şekli belirleniyormus