33+4 haflatalık hamileyim sağ kasığımdan belime doğru ağrım var 1 saat falan oldu dün sabahta vardı geçti duş aldım 33+1 de dr doğum kanalına gelmiş bebek dedi baskı yapar sana dedi nst de sancım 44 45 çıkıyodu en son napsam ne zaman kadar beklesem acaba yardımcı olur musunuz🙏