Pnaryenen merhaba 23+4 de rahim ağzı kisalmasiyla hastaneye yattım şuan 30+0 oldum 9 mm kisalmam vardı ikiz gebeyim bu arada 27+5 de 5 mm düştü kısalma bu arada şuan nst ye bağlı yazıyorum sana sancılarım cikiyor serum iğne ilaç durdurmaya çalışıyoruz çocuğun biri kafasıyla zorluyor doktorun elini düşün artık