Merveselim Kızlar 30. Haftama girmeme 4 gün var. Kontrolum mayısın 7sinde acaba nst ye ne zaman giriliyo bilgisi olan var mı.
Merveselim Drngrkm bende gittiğimde inş 32 haftalık olucaz ınş bizide bağlar çok merak ediyorum iyi mi diye bide acaba. Bu aydan sonra kontroller daha mi sık olur 🧐🧐
26bebek26anne Cnm ben 29 da bile girdim .eger bel kasik agrin varsa ve gun icinde bebegin hareketlerinde abir azalma farkediyorsan direk bagliyorlsr .onun disinda 32 den sonra 34 civari bagliyorlar haftada bir kez
Merveselim Hm anladım kızlar teşekkürler çok şükür bahsettiğiniz şeyler yok 🙏 bebeğimin hareketleri eskisine göre az ama daha net artık büyüdüğü için heralde artık sıvri yerlerini hissedebiliyorum 🤭🤭🙏
Sinemce Merveselim Merhaba 34.haftada kontrolüm var.Doktorum kontrolümde ve sonrasında Nst’ye bağlanacağımı söyledi🤰🏻
Minnosunannesi Merveselim benim doktorumda 37de bağlayacak. Hastaneden hastaneye değişiyor. Muhtemelen bu kadar geçe bırakmasının sebebi şikayet olmadan bebeğe Yok yere ısı göndermemek
Dytanne Merveselim canım ben 32. Haftada gittim ve doktorun nst ye bağlatmadı. Sadece bana işte adet sancısı gibi ağrın var mı kasılman var mı falan diye sordu. Bende hiçbiri yok çok şükür. Ultrasonla baktı sonra da 34. Hafta gel dedi. Herkes 32 de nst ye girmiyor yani doktoruna bağlı 🤗
meryemsahin4646 Bende 33+3 girmiştim şimdi 33+5 olduk ama bana her hafta demedi bir sıkıntı yok 3 hafta sonra gelebilirsin tekrar dedi doktorumuz sizi her haftami çağırdı doktorlariniz
Merveselim meryemsahin4646 benim konntrollerim aydan aya oluyodu acaba 30. Haftadan sonra daha mi sık çağırıyolar diye merak ettim