Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Bir sene içinde iki kimyasal bir 13 haftalık düşüğüm oldu çok yıpratıcı süreçlerdi. Şu an tekrar gebeyim ve kan sulandırıcı Oksapar veya yukarıda yazdığım türevlerini kullanmam gerekiyor ama maalesef hiçbir eczanede bulamıyorum çünkü bu ilaçlar koronada kullanıldığı için devlet toplatmış. Sizlerden yardım istiyorum. Bu ilaçları kullanıp elinde olanlar lütfen bana ulaşsın 🙏🏼