Gmzmrt80 Canınız ekşimi istiyor tatlımı kızlar ve cinsiyet ne oldu benım ekşiye pek yüzüm yok çikolata cnım istiyor
Betim Gmzmrt80 oldum olası ekşi yemem hala yemiyorum tatlıyı severim yemeye devam ediyorum bebeğim erkek 🤩
tugbaayaz Gmzmrt80 eşki acı tuzlu manyağı olmuştum oğluşum olacak 32 haftalık olduk bu aralarda tatlı manyaklığım tuttu 😂
Gamzenur0809 İlkim ikizdi onlarda ekşi tuz cnm istiyordu ama malesef kaybettım bundada ekşi yince içim titriyor hayırlısı bakım ne olacak bakalım beklıcez saglıklı olsun kuzum da
gzmdnz35 Gmzmrt80 hep ekşi yedim kavanoz kavanoz turşu bitirdim oğlum oluyor 😂ye tatlı çıkar Hakkı’yı ye ekşiyi çıkar Ayşe’yi bizde uymadı 🙈🙈
Tatlisannedilekk Gmzmrt80 oğlum olcak👶🏻ilk 3ay sürekli ekşi yedim sonra bir tiksinti geldi 3.aydan beri deli gibi tatlı yiyorum cnm sürekli tatlı istiyor🤭
zeyzey95 Gmzmrt80 normalde her gün tatlı yemeden duramazdım 20 haftalığım 2 kere tatlı 3 kere çikolata yedim ve bebeğim erkek yani ben inanmıyorum o işe 😂
Alisa_ İlk 3-4 ay sadece eksi cekti canim) hele ilk haftalarda tatlidan midem bulaniyodu) Oglum olucak)
Bernaismet Kızımda ılk 3 ay acı tursu yerken delırdım 3 aydan sonra tatlıya bayıldımm oglumda ıse tursudan tıksındım sureklı lımon yemek ıstıodum tatlı gormek ıstemedım hala ıstemıorm ama lımona bayılıorm:)
Mihrimah41 Gmzmrt80 çok fena erik istedi canm bu sefer. Kız bekliyoruz. Ama oğlumda da tatlı çekmemişti hiç canm turşu filan çekmişti 🤭
buseyusuf27 Gmzmrt80 ilk aylar eksı tatlı yedım ılk aserdıgım erıktı 😁 sonra tatlıya gecıs yaptım eksı hıc ıstemedı cnm sımdıde cok nadır arada tursu flan yiyorm kızım olacak 🥰🤲🏻
mina_mom Gmzmrt80 tatlıdan soğumuştum sürekli ekşi bol tuzlu acılı istiyordu canım ve kızım olucak inşallah 🤲😊
Halimehacin Gmzmrt80 özellikle çikolata vazgeçilmezimdi.Ama eksi yiyorum hamileliği min başından beri oğlumuz olacak inşallah 💙🤗