Ben 19 ken gittim doktorum beni gönderdi 22 de gel dedi 22+1 ken felan beyin ve kalp gelişimi tam anlamıyla tamamlanıyormuş bende bugün gittim işte 22 haftayı geçmişken gittim herşeyi sağlam çok şükür bi el parmaklarını göremedi doktor o da sakladığı için haftaya tekrar gideceğiz 😂