7 haftalık iken doktora ne cesaret bilmiyorum motosikletle gitmek zorunda kalmıştım yolda köpek sürüsü takılmıştı bacağımı ısırmak üzere iken zor kurtulduk ya kaza yapacaktık ya da köpek ısıracaktı 😓 normalde köpekten aşırı korkan biriyim öyle bağırdım ağladım feryat ettim ki insanlar sokaklara çıktı kesin dedim bu bebeğim de gitti.Kontrole kadar her.gün kasıklarım ağrıdı ama çok şükür bir şey olmadı.Ben o kadar feryat ettiğim halde olmadıysa senin bebişine da olmamıştır Allahın izniyle