Oya48 Evet arkadaşlar kız ve erkek hamileliği farklı olur derler doğrumu ve cinsiyete göre sizde olan belirtiler neler,mesela benim bacak arası çatı kemiğim ve belim çok ağrıyor bana erkek olacak diyorlar bu doğrumu acaba
Eliftmzkrkmz Oya48 çok ekşi istiyodu canım. Kasıklarım çok ağrıyodu bıçak saplanır gibi. Kızın olcak diyolardı öyle oldu.ama herkeste bir olmuyomş😊
Nuruminci Oya48 mide bunaltım hiç olmadı yogurt süt peynır aserdım çayı agzıma vurmadım oglum olacak inşallah
Rabiamesut Oya48 Benim kaşıklarıma böyle kramp gibi sancı giriyordu.Tatlı ve yemeklerden uzaklaştım resmen🙄Ama ekşi tuzlu ve meyveler abur cubur içimi eritiyor🤤🤤dünya bunlardan ibaret olsa yerim sanırım ben kızım olucak😍Ye ekşiyi doğur Ayşe’yi ye tatlıyı doğur Hakkı’yı😂😂
Oya48 Eliftmzkrkmz bende ekşi yiyorum ama tatlıda aseriyorum yarın cinsiyet öğrenmeye gidicez inşallah gösterir artık bebeğim kendini
Oya48 Nuruminci bende çay çok severdim midem bulanıyor şimdi içemiyorum yoğurt peynir yumurta çok çekiyor canım siz kaç haftalık öğrendiniz