Kızlar bi sorum olacak size.bugün ayrıntılı baktırdım 20 haftalığım.herşey çok şükür iyi ama böbrekte biraz genişleme var takip edelim dedi doktor.bende endişelendim kafama taktım .sizlerde böyle bişey yaşayan oldumu?sonrası nasıl oldu?tecrübelerinizden faydalanabilirmiyim