Zehrahira ah canım ah iki gündür aramadigim yer kalmadı İstanbul’dan hibor buldum ama reçetesiz çok pahalli şimdi reçeteli bulmaya çalışıyorum yok yok yok inşallah buluruz bende iki bebeğimi kaybettim ucuncuge hamileyim yaklaşık bir saat önce post açtım hiç kimse birşey yazmadı bu postlar pek ilgi görmüyor sanırım canim