Dilaneylulayaz Kizlar merhaba ben 27 haftalık hamileyim Bebeği normalde çok sık hissederim ama bu 2 gündür çok ağır haraket ediyor gibi az hissediyorum normal mi acaba ilk hamileligim
Aysenes Dilaneylulayaz benmde ayni 27+6 yim cok aktif bi bebekti bu hafta cok sakin gecti az oynadi ama hersey yolunda bugn kontrolum vardi iyidi ama bi sakinledi yoksa hep kipir kipir bi bebekti 😊
Artemis0 Dilaneylulayaz Bende 26+4′üm; benimkininde 2 gündür hareketleri azaldı. Ama kontrole gitmiştim normal demişti.
Dilaneylulayaz Bazen yoruluyor demekki 😂Allh hepimize hayırlısıyla bebeklerimizi kucağimiza almayı nasip etsin kızlar 😘😘