Simgeakkurt Kızlar kendim 7 temmuzda doğdum nasipse kızımda benimle ayni gün de dogucak sezeryan günümüz belli artık 😊
Tugba_58 Simgeakkurt ne güzell benimde programa göre öyle aynı gün ama belli olmaz tabiki ne zaman geliceği 🥰 sağlıklı olsunlarda ne zaman gelirlerse gelsinler minnaklar 😀
bebegim_28 Simgeakkurt bende eşimle 28 nisanda tanıştık 28 nisanda evlendik çok isterdim bebeğim 28 nisan doğumlu olsun 😁 kısmet Kasım artık bekliyoruz😂
zglpmb Mom9272 canım biz seninle aynı haftaydık, kendi isteğinlemi sezeryan olcaksın? 38 olcak haftaya di mi? Verirler mi acaba gün?
Mom9272 zglpmb evet ben isteğe bağlı oluyorum canim doktorum 37haftanda gel gün belirleyelim demişti salı gidicem bakalım
KUBRA1620 Yaaa masaAllah ne guzel bende 20 eylül oglusumda 20 25 arası insaAllah bizde aynı gün oluruz🙏❣
Turkoglu Simgeakkurt aaa benimde aynı 25 temmuz doğum günüm erken gelmezse doğum tarihini böle atıyor ultrason cihazı 🤗😁