bebegimmm16 Kızlar adetliyken alttan muayene yapıyolar mı yrın hormon için kan vericem kist varmı diye bakarlarmı
AybarsMomy bebegimmm16 hamile kalmadan önce bende gittiğimde bakmıştı canım doktor. Hormon testi için gitmiştim bende
Yakamoz__gul bebegimmm16 ben tüp bebek yaptırdım onun muayenesi adetliyken başlıyor. Yani bakılması gerekiyorsa bakarlar. Bı sıkıntı olmuyor
Deletedmom95 bebegimmm16 bende hormon tahlili yaptırdım alttan değil karından baktı ve kaç Dr gittim hiç biri alttan bakmadı
Imfromlastnight Bana da baktılar hatta ama filan dedim :) yok rahatsız olma asıl böyleyken bakmam lazım demişti doktorum
Deletedmom281 bebegimmm16 💁♀️Rahim ve yumurtalıkların durumu en iyi adetin 2-3 günü transvajinal muayene ile gözükür o yüzden mutlaka bakılır ve yine hormonlara da 2-3 günü bakılır ki en doğru sonuç o zaman çıkar.
bebegimmm16 Kızlar Peki burdan okuduğuma göre çoğu kişi klomen femara içmeye başlamış bu ilaçlara 3.günü mü başlıyoruz adetin?
vuslatim34 bebegimmm16 banada hiç alttan bakmamışlardı.Adetin ikinci günü gittim domtorum alttan bakmak istedi hemde erkekti. Bu tedavide alttan bakmak şart dedi
NurEto bebegimmm16 evet canm ben ilk kadın doğuma gittim adet isin dedi doktor evet dedim kaçıncı gün dedi 3. Gün dedim alttan muayene için en uygun gün demişti doktor ben sasırdım çünkü 😂
Freshmom34 bebegimmm16 muayene için özellikle adetli iken ( alttan ) adetinizin 2. 3. Veya 4 günü ( ama genelde 3. Günü ) çağırıp bakıyorlar fakat bazı dr lar alttan bakmayıp üstten de bakabiliyor