A_ys6604 zeliha ataksa dr unuz pek de yorumlardaki gibi değil , çok telaşlı bir yapısı var güleryüzü boşverdim bir de bana seni yarın sabah ameliyata alicam dedi pat diye ben ağlarken motive etmek yerien hadi başka hasta alıcam dedi gerci kapida oyle bir kalabalik vardi ki pek hakkını yiyemem , başka dr a gittim ilaç dahi kullanmadım hicbir sorun yoktu teşhisi de yanlıştı. Başka yere girmeseydim sabah gidip ameliyat olacaktım ve tüpümü alacaktı…
Aklımdan geçen ihtimali öyleymiş gibi söylüyor ve o kadar emin konuşuyor ki aksini düşünemiyorsunuz
Umarım yarın güne güzel başlamış olur da keyfiniz kaçmaz