Quins35 Arkadaşlar 35+6 yım uzanıyordum suyum geldi napıcam ben doğum olurmu hemen doktora söyşedim hastaneye geç dedi ama başıma ne gelicek korkuyorum galiba bilgili arkadaşlar yazarmısınız
Busratm Quins35 Hastaneye git canım. Bir süre takip edip açıklığa ve bebeğin durumuna göre doğum şeklini belirlerler. Belki akciğer geliştirici yapılır eğer gerek duyarlarsa. Hakkında hayırlısı olsun.
Aybukeb Quins35 korkmayın bende 35 im bugün doktorum artık doğsada bu haftada çoğu bebeğin kuveze bile ihtiyacı olmuyor dedi sancınız falan oluyor muydu daha öncesinde sağ salim kavuşun miniğinize inşallah ☺️
Quins35 Eliftmzkrkmz Açılma iki santim varmış ciğer geliştirici vurdular serum taktılar sancıyı bekleyeceğiz şu an için
Quins35 Busratm Aynen canım geldik hastaneye ciğer geliştirici vurdular sabaha kadar bekleyeceğiz sancı gelecek mi gelmeyecek mi diye suni sancı yapmayacakmış doktor Benim için dua edin lütfen
Quins35 Aybukeb Hiç sancım olmadı Bir andasuyum geldi ne olduğunu anlamadım Hayırlısıyla inşallah bebeğim dünyaya gelsin duanızı esirgemeyin
Quins35 Janjan17 Allah razı olsun kızlar beni sezeryana aldılar bebeğim doğdu şu an küvezde Kordonu biraz kısaymış tam bilgi alamadım yarın çocuk doktoru geldiğinde kontrol edecek muhtemelen bebeğime dua eder misiniz
Kubrabalik Quins35 benimde ilk kızımda 36 haftalıkken aniden suyum gelmişti ertesi gün doğum yaptım zaten su geldikten sonra 48 saat içinde doğum yapmak gerekiyormus Allahın izniyle birşey olmaz Sağ salim kucağına alırsın inşallah