Bende 31 haftalıktan beridir kullanıyorum😌 şuan 35+6 yım hala kullanıyorum haftaya Cuma’ya kadar da kullanıcam inşAllah😊 bakalım sonradan doktor ne diyecek.bende rahim ağzı kısalığı vardı bir de bebek çok aşagıda yürütmüyor beni nst de sancılarım yok şükür bakalım vakti ve zamanı ile gelsin inşAllah bebeklerimiz😍