Ebrfth Bu sene Erkek senesiymiş ne kadar doğrudur kızlar ekimde doğucak erkek bebek nekdar kız bebek ne kadar bakalm ?
Mnkse Ebrfth benimde 17 ekim salı günü cinsiyet öğrenmek için gittiğimde doktor demedi ama ben gördüm çünkü bacaklar açıktı erkekti önümüzdeki hafta tekrar inşallah doğru görmüşümdür 😁
Ebrfth Ladess ayy hadi hayırlı doğum olr ınslhh bugun benmde kontrolum var ıkıli tarama sonucu için🙏🏻😘
Ebrfth deletedmom76 aynı benmde bütün arkdaslarımın oglu olcakk bakalm benm ne olcakk saglıkla ınslhhh 😘
Gozdem90 Seherasln benimde 23 ekim canım aynı şeyleri benim doktorum da söyledi. Sağlıkla dogsunlar insallah
deletedmom1242 Benimde ekim sonu inslalah 🙏🤗cinsiyetide tahmin etti ama 16 da tam net soyluyeyım kafan karışmasın dedi hadi hayırlısı 💕🤗