Hanımlar ben 3. Aydan sonra ameliyat gecirecegim. Anesteziler vs ona göre yapiluyor biliyorum ama ameliyat olmus annelerin yorumlarini almaliyim. Malesef doğum sonrasına erteleyemeyeceğim bir ameliyat :( bir sey bir aksilik oldu mu? Yaşayanlar fikir verirse çok iyi olur.