Ysmnn_38 Benim rutinim şu şekilde 🤗
Sabahları 09:30 gibi uyanıyorum, yumurta (kaşar, beyaz peynirli omlet yada haşlama şeklinde), 2-3 dilim kaşar, beyaz peynir, domates, salatalık ve biber, çok açık çay, 1-2 dilim hafif kızarmış tam buğday ekmeği🐣
11:00 gibi 1 fincan türk kahvesi keyfim var yanında ya ceviz yada anne kurabiyesi, limonlu soda 🥳
12:00 gibi bir adet muz, mevsim meyvesi ve badem yada ceviz.
13:00 gibi bir adet kaşarlı tost, zeytin yada semizotlu ev yapımı yoğurt harika oluyor üzerine zeytinyağ ve hafif pul biber ile 🙊
16:00 17:00 gibi evde ne pişiyorsa o bu bazen sebze yanı makarna yada kırmızı et yada tavuk ve artık balık yemeğe başladım günlük rutinime çok şükür 🤩
Akşamları bu aralar kiraz, şeftali, kayısı ve bir bardak aoç günlük süt 🤰🏻
Vee günlük mutlaka 3 lt su 🐣 23. haftada 822 gr dı oğluşum yarıyor çok şükür yediklerim şifa olsun, şeker yüklemeside yaptırdım korkmuştum ama çıkmadı çok şükür 🤩😍