bnnzerdgdu bence kesinlikle gerekli. Eğerki aracınız varsa mutlaka almalısınız. Adaç içinde oto koltugu görevide görüyor pusetler yaklaşık 9-10 aya kadar. Çok rahat edersiniz. Güvenlik açısından zaten mutlaka olması gerekiyor.Aracınız yoksa bile biyere giderken çocugu kucakta değilde pusette taşmak daha kolay bence. Evet yük gibi görünebilir ama biyere gittiğinizde dışarı çıktıgınızda pıset olmadıgında çocugu koyucak biyer bulmak zorunda kalıyorsunuz. Mesela ben kullandım puset. Bi arkadaşım almamıştı. İlk 3 ay çocugu heryere kucaklarında taşıdılar. Biyere gitsek bizimki pusetinde rahat rahat yatarken onlar çocugu sürekli koyucak yer aradılar. Özellikle dışarda. Yani kısacası gerekli. Zaten çok uygun fiyattan başlıyor. Bütçenize göre bulabilirsiniz. Ben travel bebek arabası almıştım. Onun puseti vardı bayada kullandık. Şimdi ikinci bebeğimiz olucak temizledik kaldırdık kısmetse bu bebeğimizdede kullanıcsz. Abiside normal oto koltuguna geçti :)