mina_mom bende de aynı hissiyat oldu doktora sordum çok fazla kaburgalarıma baskı yapıyor diye, o da suyun biraz fazla o yüzden rahat rahat hareket ediyor gerginlik yapıyor karnında dedi ☺️ Peki ne olacak dedim yapacak bir şey yok dedi☺️ Bende okşuyorum konuşuyorum onunla biraz rahatlıyorum çekiyor kendini.