1990tan Kizlar merhaba,Gaziosmanpasa kadin sagligi ve tip merkezi Dr. Ali Ekize giden var mi?görüşleriniz nelerdir.Oraya gidecegim sanirim ama doktor hakkinda pek bilgiye sahip degilim.
FahriyeztrkYcel 1990tan bi bilgim yok ama gop da güncel tıp görüntüleme merkezi var bende orda yaptıracağım