Kızlar 30 haftalık hamileyim. Bikere kız denildi bir daha sormadım. Ama beni her gören senin bebek kız değil erkek diyor. Hareketlerini karnımın şeklini fazla kilo almamamı her şeyi değerlendirip erkek diyorlar anlamadım gitti 🤨. Kızımın ismi bile hazır halbusiki. Benimde aklımda soru işareti kaldı napsam kiii😒