mervealtinipek41 Alfabeta görmeye bile tahammül edemiyorum artık hamileliğimin başından beri çok denedim yemeyi ama olmuyo midem çok kötü bulaniyo görünce dahi
Selinanne Alfabeta dünya üzerindeki her şeyden diyebilirim 😊 evime aşık olan ben evimden tiksindim eve gitmek istemedim ilk 3 ay. Mutfagima girmek istemedim evdeki sıvı sabun bile iğrenç koktu.herkese evimde bir koku var diyip koklatiyordum halbuki öyle bir koku falan yokmuş 😊 şimdi azaldı şükür ay ne iğrenç bir histi 😅
Alfabeta Selinanne aaa bende dün kayınvalidemle görümceme söyledim ya bu ev kokuyoo diye gerçekten çok kötü kokuyo heryer :( özellikle öutfak yatak odam ve banyolar :( 🤮🤮
Selinanne NiceNice evet ya sonunda benim gibi olan birini duydum 😅 ilk 3 ay hiç bişey izlemek istemedim 😅
NiceNice Selinanne aynen bende canım ya midem bulanıyordu tv açılınca. Etrafıma söyleyince bana gülüyorlardı kendimi anormal gibi hissetmeğe başlamıştım iyi geldi 🤣🤣🤣🤣
Ruzgarinannesii Alfabeta asla görmeye bile tahammül edemiyorum ekşiyi🤢 Ama canim sürekli kırmızı et istiyor 😊
Turkoglu Alfabeta en başlarda yumurta, bulaşık, bulaşık deterjanı, bulaşık makinesi kokusu, dolap kokusu, ayrandan tiksinmek ya varmı böle bişi koyu kıvamı fln 😳balık özellikle çiğ balık kokusu o yüzden dışarda yedik ablama babama yaptırdım gittim yedim 😁😁😁
Nasi23 Ruzgarinannesii allahim ayni ben. Evde herkese tavugun T sini bile yasakladim. Sadece tavuk var yermisin dese annem, yedigimi cikarmama yetiyor. Cok zor bir durum
Ruzgarinannesii Tavuk bulunan reyonlara bakamıyorum o kadar tiksindim.🤢 Hamilelik öncesi çok severdim oysaki 😏
SENA11827 Alfabeta amin çok teşekkür ederim maalesef bebeğim iyi olsunda gerisi mühim değil 😘🙏allah hepimizin bebeklerini korusun sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin