mertinannesii bende 21 gün önce sezeryan oldum
hiç korkma iğnesi bi gram acıtmıyor ben çok korkarak gittim ama korkulcak bişey yok sakin olun hiçbirşey hissetmiyorsunuz
sadece uyuşukluk geçince biraz ağrır gibi oluyo zaten hemen ağrı kesici yapıyolar sürekli gelip kontrol edip ağrı kesici vuruyorlar nescafe al yanına baş ağrısı için ben çok içtim işe yaradı
depend al mutlaka, ve aşırı bol iç çamaşırı ve bol koyu renk pijama hatta ben keşke etek alsaydım veya uzun gecelik dedim biberon sa al nolur nolmaz bebek hemen tutamayabilir mecbur mama vermek zorunda kalabilirsin bende verdim mama ,
ve ayağa kalması biraz güç oluyo ama cesaretli olun ve kalkın yürüyün bol bol ne kadR çok yürürseniz okadar kolay toparlanırsınız
Allah yardımcınız olsun sağsağlim kucağınıza alın inşallah 🤲🥰 geçmiş olsun