Duygu4444 Kızlar 14 haftalık hamileyim karnımın sol tarafında böyle pıt pıt diye birşey atıyor bebeğin kalbi diye heyecan yapmıştım ama değilmiş ne olabilir 😂😍
Ozdmrkbraa Duygu4444 benim de olmuştu doktora sordum canım bebeğine kan pompalanıyor ya orda atan şey bebeğin atar damarın değilmiş ben özellikle sırt üstü yatıp bacaklarımı uzattığım da hissediyorum kalbi olmasa bile atan şeyin bebek olduğunu bilmek mutlu ediyor insanı 👼🏻
Ozdmrkbraa Duygu4444 bebeğin hareketi değil ya normal de olabilir ama arkadaşlar nabız diyor o yüzden yorum yapamıyorum bana doktorumun söylediğini söyledim sadece 🤗