Kızçeler normalde bebeğimin doğum tarihi bugün ama daha gelmedi gelmeyede hiç niyeti yok bugün doktora gittik herşey normal on gün daha bekleyelim eğer gelmezse suni sancı veririz oda olmassa en son sezaryene alırız dediler benim gibi olan var mı lütfen yardımcı olabilir misiniz ne yapmalıyım ? 😒
Bu arada Almanya da yaşıyorum..