Esraca 2 3 gündür kasık ve belim de ağrı var ve arada iğne batması gibi yanmada oluyor normal mi bebek büyüdüğü için mi ağrım oluyor benim gibi olan hamiş ler varmı? Dr gitsem mi kontrolüme çok var daha da bi fikir olsun banada şimdiden teşekkürler.
Esmamm3457 Esraca evet canım benimde şuan 21 haftalık ama 3.4 haftadır kasiklarim karnım ve özel bölgemde ağrım var bazen kasılıp kalıyorum hareket edemiyorum normal yani
Alindaa Esraca bende yarın 18 haftalık oluyorum bu hafta ara ara bende yaşıyorum kasık ağrısı..internette bu dönemde kasık ağrısının çok normal olduğu yazıyor.Rahim büyüdüğü için oluyormuş.hepimiz sağlıkla alalım inşallah bebeklerimizi kucaklarımıza🙏☺️
Seyhann0606 Esraca 🤷🏼♀️ Sanırım normal bendede var söylediklerin sol bacağımda ağrıyor . , büyüme sebebiyle rahmin etrafındaki kaslarda gerginlik ve esneme olmasından kaynaklandığını öğrendim 😌
ozsim23 Esraca bende 18 haftalığım . Kasıklarımda batma gibi oluyodu belimde ağrı da oluyodu. Hatta bugün kalçamdan itibaren bacak ağrım oldu 😔ama rahim büyüdüğünden olıyormuş sıkıntı olcak bir durum değil yani . Çok fazla ayakta durmamak gerekiyor aslında ama çalışıyorum maleesef . Yatıp dinlenmek en iyisi 😌
Esraca Esmamm3457 Esmamm3457 sağol canım biraz rahatladım arada adet olcakmış gibi ağrı girdi bende tedirgin olmuştum tekrar teşekkür ederim sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz inşallah 🙏
Esraca Seyhann0606 Aynen canım benim de öle kasılma ve adet ağrısı gibi oluyo arada normal galiba ilk gebelik olunca bende anlamlandıramıyorum inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz 🙏
Nzlierdm Kızlar bende de oluyordu gebelik krampları diye geçiyor ben söyledim doktoruma magnezyuma başladık ve çok şükür rahatladım benimde oluyo ama magnezyumdan sonra baya azaldı 🤗
Esraca ozsim23 allah yardımcın olsun canım hem hamiş lik hem iş zor oluyordur inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz bugünlere acılara değer🙏