Burcuyyy canım yüksek tansiyon olduğu zaman normal doğum yaptırmıyorlar benim bir yakınım bi kaç haftadır bununla cebelleşiyor o da 28 haftalık şu an normalde de tansiyon hastası ama hamilelikte daha da yükseldi gebelik zehirlenmesi başlattı tansiyon 🤦🏻♀️ Bi kaç gündür hastanede yatıyordu bugün çıktı gebelik zehirlenmesi olduğu için 32. Haftada sezeryanla alacaklar ama doktoru zehirlenme olmasa bile tansiyon hastası olduğun için sezeryan olacaktı zaten normal yapamazdın demiş