Kızlar 37+3 olduk kontrole gittik doktor sancı gördü bu yüzden yatış yapmak istedi. Ancak ne açıklığım vardı ne suyum nişanım geldi. Bende yatmak istemedim. Şuan evdeyim. Bugün tekrar kontrol ettirdim hala açıklığım yok. Ama çok tedirginim benim gibi olan var mı ?