Fatma1a Kızlar odaların resmini atın fikir olsn oda yapacaklara ben kararsz kaldım montessorlu istiyorum ama bakalim
Gizemito Fatma1a Biz yaptırıyoruz inşallah bakalım nasıl olacak 🙊 Sade ve kullanışlı olmasını istedik özellikle, renkleride çok bebeksi renkler istemedim. https://imgyukle.com/i/CD0a7U https://imgyukle.com/i/CD0Y2o
AtaMommy Fatma1a canım tekli fiyatını bilmiyorum ben anneyanı bebek arabası montessori karyola yatak nevresim aynı yerden aldım hepsine 5000 verdim instagramdan gencbebe sayfasından aldım inceleyebilirsin markası da kanz bu arada iyi yani umarım işini görür
Yesmckmk https://imgyukle.com/i/CGRtrU https://imgyukle.com/i/CGRM8A https://imgyukle.com/i/CGRbE1 https://imgyukle.com/i/CGR4NI Bizim odamızda böyle sağlıkla gelsin bebişler ❤️🤲🏻
Cml_e07 Merhaba arkadaşlar ben de montessori düşünmüştüm ama korkuluk olayı benim kafamı karıştırdı ben 6-7 aydan sonra yatırmayı düşünüyorum ayaklandığı zaman sarkınca nasıl olacak bilmiyorum kafa çok karışık
Yesmckmk Mucizeye_yolculuk şirinler şeklinde olanı diyorsanız A101 den almıştım diğer duvarda ki yıldızlı griyi de yine katalog takip edip A101 den aldım
Yesmckmk Sehide_bzkrt21 biz kapının üstüne çivi çakıp taktık😂 kapının açılıp kapanmasına bi etkisi olmadı yine rahatça açıp kapanıyor