Merhaba kızlar sonunda bende doğurdum.😊 Hamilelik sürecinde çok şükür aşırı sıkıntı yaşamadım. Ilk 10 hafta mide bulantısı oldu biraz. Sonra geçti. Sonraki aylar iyiydi. Son iki ay kala midem biraz kötüydü. Gastrit gibi kötü oluyordu.o da bebeğin saçı çıktığı için oluyor diyorlar. Gerçekten de bebeğim baya saçlı masallah😅😅 hamilelik sürecinde beslenmeme elimden geldiğince dikkat etmeye çalıştım. Suyu bol bol içtim. Altınci aya kadar sürekli düzenli yürüyüş yaptım. Karnım çıkana kadar bisiklet bile sürdüm. Ama dikkat etmek şartıyla. Sonra virüs muhabbeti çıkınca yürüyüşler biraz sekteye uğradı. Ama yine de elimden geldiğince çıkıyorduk eşimle. Son bir haftam kala nişanım geldi. Ertesi gün sancılarım hafif hafif başladı. Giderek artmaya başladı. Hastaneye gittik ama bizi geri yolladılar. Açıklık olmadığı için. Suyun, kanaman, sancıların felan olursa gel dediler . Bu arada yurtdışında yaşıyorum. Her yerde sistem farklı. Neyse işte geldik o gün. Ama benim sancılar hiç durmadı gece de devam etti ama dayanilmyacak sancılar değil, hiç korkmayın adet ağrısı gibi. Neyse o geceyi geçirdik, ertesi gün devam etti. Gece 3 gibi artk duramadım ambulans cagirdik geldi ,aldı bizi .gittik hasteneye ebe baktı açıklık 3 cm civarı olmuş. Bir saat sonra da suyum geldi . Sabah saat 8.30 da da doğum oldu çok şükür. Su geldikten sonra cok uzun sürmedi doğum. Bebeğim hızlı geldiği için biraz stres olmuş, başta nefes almada güçlük çekti, bir buçuk gün küvezde kaldı. Ama şükür çabuk toparladı. Başta hemen sütüm gelmedi ama üçüncü günün sonunda gayet güzel gelmeye başladı. Bebeğim emdikçe arttı. O yüzden annelere tavsiyem korkmayın, stres yapmayın, bebeğinizi emzirmeye devam edin .dinlenin, iyi beslenun sütünüz gelir inş. Bir-kac gün sonra evimize geldik şükür. Şimdi yanımda uyuyor paşam. 🥰🥰çok uzatmayım. Srmak istediğiniz soru olursa seve seve cevaplamaya çalışırım. Allah bütün hamilelerin ve doğum yapacakların yardımcısı olsun. Allaha güvenin gerisi çok güzel gelir.