Canım Öncelikle Çook Geçmiş Olsun Bende Daha Önce 22 haftalıkta Ara Ara ıslaklık Hissediyordum Akıntı olmadığı Daha sıvı Olduğunu Farkettim Gittim Bebeğin Suyunda Şuan Eksilme Yok Haftaya Kadar Bekleyelim Eksilme görürsek Yatiş Yaparız Dediler Haftayı Beklemeden Sıza sıza Bir Gece Aniden Suyu Boşaldı Gittiğimde ise İş İşten Geçmişti Çok Dikkat Et Derim