Ozleem2436 hayir tabii ki sart degil. Kimininki hamileligin ikinci ya da ucuncu trimester’inda gelir, kimininki de dogum yaptiginda. Hic sutu gelmeyen bircok arkadasim da oldu, onun da cozumu var, endiseye mahal yok 👍🏻 Bu tarz seylere takilmayin bence. Internet bilgi kirliliginden baska bir sey degil. En guzel bilgiyi hekiminiz verir. Sutun gelmesi fizyolojiden cok psikolojiye bagli. Rahat olun, hamisliginizin tadini cikarin 😊