Şuan özel çınarlı kadın doğuma gidiyorum doğum ücreti 3000 küsur dendi ama eşimin trafik cezaları yüzünden onu büyük ihtimal karşılamayız daha uyguna özel hastane ve doktor tavsiyeniz var mı bide devlet hastanesine gidenler hangi hastaneye gidiyosunuz doktor öneriniz var mı memnun musunuz tontoş annişler