Slm kizlar pazartesi dr a gittim 6 hafta 2 günlük bebisimin vajinal muayene ile kalp atisini duydum çok şükür bugunde baska dr a gittim( iki ayrı dr a gidip birinde karar kılacam) dedi iki kese var birinde bebek var kalp atimida var diğeri de kese ayni boyda bebek yok bu durum başına gelen varmi bos kese sorun olurmu ilerde icinde bebek olmassa sevineyim mi uzuleyim mi bilemedim