Shebi Canım geçmiş olsun. Bende serklajliyim. 21. hafta fa acil serklaj atıldı. Şuan 35+3 oldum. 32. Haftaya kadar sabah aksam progestan fitil olarak kullandım, agrım oldukça endol fitil kullandım ve hergun 2 tane magnezyum kullandım. 33 de endol kesildiği için suyu anlattığı için nidicard kullanıyorum suan halam 35+3 oldum. 4 gün sonra hepsini bırakıcam. Kesinlikle yemek ve tuvalet harici kalkma. Kendine boşuna stres yapma. Benim neredeyse 1,5 aydır 10mm de rahim ağzım. Çok şükür bugünlere geldim. Birde duşa hiç ayakta girmedim. Hep taburede oturarak duşa girdim. Serklaj sadece dikkat ve rahatlik isteyem bisey bana göre. Bol bol dinlen Allahın izniyle sıkıntı çekmezsin. 😊