Nazan02 Merhaba! Bayanlar aranıza yeni katıldım 6 haftalık hamileyim bugun pembe bi leke geldı hemen doktorumu aradım progesteron 200 verdi 12 saat arayla iç ve yarın yanıma gel kontrole dedi ilk gebelıgım cok korktum cok agladım sizlerinde basına byle bı olay geldımı acaba bana bı yardımcı olsanız
Dmrasln Nazan02 Canim ayni şey 7 haftalıkken bende de olmuştu bende çok ağlamıştım birşey oldu bebeğe diye. Progestan kullanmıştım doktorum yerlesme kanamasi da olabilir ama yine de önlemimizi alalim ilaci kullan dinlen demişti. Cok sukur bir daha sorun yaşamadık 37 haftayi bitirdik bugün
Reyhan55 Nazan02 bence kendini bu kadar stres yapma canım daha zararlı yerleşme kanaması olabiliyor tabiki yine kontrole git ama kendini yarına kadar yiyip bitirme
Elifdoan Nazan02 aynı şeyi 8.haftamda yaşadım. Progestani fitil olarak kullandım. Sonra 11.haftamda bir avuç dolusu kan geldi 2 gün hastanede yattım. Sonra eve çıkardı doktorum sadece 2 ay hiç kalkmadan yattım sadece lavabo için kalktım. Şuan 22+6 olduk canım Allah yardımcın olsun evladını saa bağışlasın gönlünü ferah tut. İlacı sakin ihmal etme. Üzülmemeye çalış ve sana bakabilecek biri varsa gelsin yaniba hiç kalkmadan yat bir muddet
Yildizsevgi Nazan02 yerlesme kanamasi da olabilir canim bende adet oluyorum sandim 5 gün kanamadan sonra test yaptim 4 haftalik hamileydim cok şükür bende progestan kullandim suan 38 haftaligim stres yapma kanamayi ilacla durdurursun ama stres daha cok zarar verir icini ferahlatcak dualar oku Allah in izniyle hic bisey olmaz insallah Rabbim sana bagislasin
Nazan02 Dmrasln ay inşallah canım 7,5 yıl sonra dogal gebelık sagladık 2.asılamaya hazırlanırken dogal yoldan gebelık sagladık o kdar kötü hissettim ki kendımı bebege bırsey olacak dıye hemen doktorum progesteron 200 iç yarın yanıma gel dedi suan yatıorum umarım bırsey olmaz🤲
Dmrasln Nazan02 Allahim sana bağışlasın canim evladını hayirla sağlıkla kucağına al inşallah kötü düşünme dinlen yat ev işi falan yapma 12 haftan dolana kadar doktorum beni de uyarmıştı cok şükür bi da sknti yaşamadık insallah sende skntisiz guzel bir hamileleik geçirirsin💕
Nazan02 Reyhan55 Allaha emanet edıyorum ilacımı içtim yatıyorum yarın sabah hayırlı haber alıp sizinlerlede paylasırım inşallah rabbime emanet🤲
Nazan02 Elifdoan Allahım herkesın evladını esirgesin yatıyorum canım bı yarın doktora gidip gelcem onun harici kesınlıkle kalk deselerde kalkmam artık bu gunleri görene kadar neler cektım rabbım hayırlısıyla iyi haber almayı nasıp etsin🤲❤️
Elifdoan Nazan02 amin kuzucum Allah yardımcın olsun, inşallah hamilenin hamileye duası kabul olur ❣️😍
Nazan02 Yildizsevgi doktora gittim elhamdulillah kana kese dısındaymıs cok korktum cok yıprandım ancak rahim agzında bı yaram warmış kanama ondan olmus
Nazan02 Elifdoan ❣️🤲🤰 iyiki kaydolmusum buraya ne kadar guzel yorumlar yardımlaşmalar iyiki varsınız🤲
Ebrdef Nazan02 yerleşme kanaması olabiliyormuş, bende yaşadım ama benim kanamada oldu adet gibi, yinede tutundu bebişim 14+5 olduk, korkmayın her lekelenme her kanama düşük olmuyor 🙂