Bende sampuani islak mendili sivi detarjani uni baby aldim bebe yagi johonss baby bi tanede temizleme pamugu almistim 5 tl 60 sanirim.makyaj pamugu kullananda varmis onun yerine.pisik kremi sudokrem aldim ama onu kendim icinde aldim 🙈göğüs arisi pisigim vardi.baska ne eksigim var bilmiyorum