Kızlar karnimda bazen sertlik oluyor ama tek taraflı 23 haftalıkkende olmuştu geçmişti sertlik tek yerde oluyor karnımın diğer tarafları yumuşak ve idrar torbama da baski oluyor benim haftamda bunu yasayan varmı kasılma mi bu ? Yoksa bebek toplanmasi mi saniyelik oluyor çok sık olmuyor bazende sık oluyor gibi gün içinde sırt üstü yatınca da sert olan yerler var diğer taraflar yumuşak hani bakmak için sırt üstü yatıyorum sadece kasılma nasıl olur karnın heryerimi sert olur yoksa bir yerdemi sertlik olur anneler korkuyorum da biraz