merrycen Kizlar merhaba pazartesi gunu 38+4 spinal sezaryene giriyorum. Biraz korku biraz panik halindeyim.. Tavsiyeleriniz var mi ☺️🙏
Cigdemanne_01 merrycen yeni doğum yaptım daha 3 gün oldu. Hiç korkma canım korkulucak hiç bişey yok Allah yardım ediyo birde sezeryandan hiç korkma sadece dikişlerine dikkat et yeter ☺️
merrycen Cigdemanne_01 insallah canim cok sagol 🙏 ameliyat sirasinda panik olurum diye endiseleniyorum🤦♀️
senemyavas Tecrübe etmedim ama okuduğum kadarıyla bol bol su içmen lazım. Bazı arkadaşlar nescafe alıyorlar yanlarına. Bide ilk yürütmelerinden sonra her saat başı zor da olsa yürümen gerekliymiş daha çabuk toparlanman için
merrycen senemyavas evet kahveyi duydum Ama kokusundan bile midem bulaniyor. Yurumeye caliscam artik rabbim yardimcimiz olsun 🙏
Merveygt0100 Bende salı sabah giricem canım çok korkuyorum deneyimlerinizi yazar mısınız iyi hissederseniz