Pinarsalih Merhabalar haziran anneleri😇 30-31haftalık bebişlerinizin kilosu nedir acaba ben bugün kontrole gittim 1870dedi dr um🙏🏻Ben 30+5im
Edos 31 haftaligim 1705 dedi doktorumuz. Cok kiloluda degil cok zayifta degil ☺ Haraketlerinden bir cok kisi yavasladi diye sikayetten yakınırken benim prenses hic durmuyor 😂
Pinarsalih Edos maşallah önemli olan saglıklı olması ama biz anne adayları malesef kiloya takılıyoruz çok yanlış ama 😇
pinarr03 Arkadaslar bebegim adet tarihime 31+5 haftalik olmasi lazimken gelisimi 10 gun ondeymis kilosuna 2 kilo 80 gr biraz tombis dedi bugun doktorumuz acaba dogum hazirandan once olur mu 😊
Pinarsalih pinarr03 maşallah ya Doğumun çok kiloyla alakalı olduğunu düşünmüyorum 🙏🏻Son adet tarihine göre hareket ediliyo genelde.sezeryan olursa tabi 38de de alabiliyorlar kilo sadece Doğumun şeklini belirleyebilir diye düşünüyorum 🙏🏻😇
zuzu_1234_ pinarr03 en son gittiğimde benıımde aynı sekılde bebek ıkı hafta öne gecmişti ve kılosu 1600 dü. Doktorum benı korkuttu seker olabılır dıye, tatlı yıyemıyorum sımdı korkudan 🙁
pinarr03 zuzu_1234_ benim 2 kere bakti canim seker cikmasi cok sükür ama yinede dikkat etmemi söyledi