Kızlar Merhaba 😊
17+ 1 günlük hamileyim. 2 gündür göbek deliğimin sağ altında kasıga yakın yerde pıt pıt şeklinde atışlar hissediyorum ilk defa. Bebeğin hareketi olduğunu düşünüyorum ama bu kadar alt kısımda hissedilir mi ? Sizler ilk hareketleri nerde hissetmiştiniz ?